Att få en hård spark på pungen

Ibland känner man sig riktigt blåst och förnedrad, som nu. Först trodde jag givetvis att det var ett kul skämt men efter en koll på Prisma Tekniks hemsidan så verkar det nog fan stämma. För känsliga  och hyperemotionella ateister höjer jag varningens finger, det här är riktigt slaskig gore!

Aldrig mer tänker jag trycka på knappen på en övergångssignalapparat. Och den lilla äckliga handen tycker jag var och en kan klistra eller måla över så fort man ser en.

Ärligt talat så tror jag fortfarande inte att det är sant. Snälla någon, bevisa att allt är en lögn. Snälla.

Tillägg:

En viss Andreas Pettersson har tydligen JO-anmält saken.

Första Facebookgruppen.

SvD om saken.

Dagens Nyheter avslöjar att Prisma Teknik har leverarat denna knappsats till, hör och häpna, 17 länder! Ett konspirationsavslöjande som får en att börja misstänka att myterna om Opus Dei i bland annat Da Vinci-koden är sanna.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

4 reaktioner på ”Att få en hård spark på pungen

  1. ..eller så kan företaget i Tibro göra sin tolkning och i andra se saken för vad det är: en anvisning till att trycka på knappen, sedan gå över gatan och fortsätta våra liv. 🙂

  2. Ja, ni sätter verkligen fingret på en allvarlig företeelse. Begreppet Die Dumme Schweden förstår jag nu fullt ut.

    Ps. Ska berätta vad en pekande hand verkligen står för: ”Där är utgången till dumskallarnas avdelning”. Följ den !

  3. Hmm..Det var som attan…? ÄR DETTA SANT? Kan knappt tro det…
    Nåja…glad att vi inte har kvar ett enda rödljus i vår stad…
    *väntar också på att ”Någon” bevisar att deta är lögn”

Lämna en kommentar