Tillbaka

Plötsligt händer det.

Under ett bra tag har jag inte skrivit något här, mest till nackdel för mig själv antagligen. Förvisso driver jag också en träningsblogg men där blir det ju mest träning, så klart. Efter att ha läst en kurs PR, journalistik och opinionsbildning på universitetet nu i höstas kände jag behovet av att ventilera blomma upp igen efter ha slumrat ett tag hos mig.  På Facebook har det blivit alltfler appeller till de länkar jag publicerar men de blir ofta korta och därför ofta intetsägande för många. Kanske behöver jag detta likt en ventil för att stilla ett behov eller så är det som med boxning; det bara ökar lusten att slåss. Sak samma, nu är jag här igen.

Plötsligt händer det

 

Kommentera

