Humor

Bilden under tillhör en av de där saker jag aldrig slutar skratta åt. Jag misstänker att kortet är ett snapshot av ett dansgolv exakt i det ögonblick människorna där på ett eller annat sätt har tappat sin ansiktshållning. Det är svårt att förklara vad som är roligt, men kanske att det avslöjar det där oväntade i vardagen som man annars inte lägger märke till. Eller så är det helt enkelt bara förbannat kul, utan vidare analys.

Smart drag

Numera fyller bilden funktion som skrivbordsbild i min smartphone. Varje gång jag slår på mobilen smyger sig ett leende upp på mina läppar.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera

